Korzystanie z marketingu cyfrowego jako florysta i przedsiębiorca

Ten film został pierwotnie nagrany w języku niderlandzkim, a następnie przetłumaczony na Polski. Chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zapewnić poprawne tłumaczenie, w przetłumaczonej wersji mogą występować nieścisłości lub niedokładności.

Bez pasji i energii do kwiatów nie ma szans na zaistnienie w mediach społecznościowych. W rzeczywistości marketing cyfrowy jako kwiaciarnia zaczyna się od pytania: jak to pasuje do mnie jako osoby i do mnie jako kwiaciarni?

Gdy już to wiesz, marketing cyfrowy nie jest już tak skomplikowany. Bo uwierz mi - Ty też możesz to zrobić! W tej lekcji Franka Roenhorst, florystka i holenderska mistrzyni Floral Art, nauczy Cię wszystkiego o stosowaniu marketingu cyfrowego w codziennej pracy.

Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania
Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
Subskrybuj