Przedsiębiorczość jako florysta

Ten film został pierwotnie nagrany w języku niderlandzkim, a następnie przetłumaczony na Polski. Chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zapewnić poprawne tłumaczenie, w przetłumaczonej wersji mogą występować nieścisłości lub niedokładności.

Sprzedaż w kwiaciarni to nie tylko finalizacja zakupu bukietu. To także widoczność w swojej okolicy. Umiejętność reagowania na pory roku, współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami, dostosowanie się do zachowań klientów i budowanie zaufania.

Sprzedaż to umiejętność – i są na to sprawdzone techniki. Można się ich nauczyć, nie tracąc przy tym swojej autentyczności. Pomyśl o tym, jak zapach, kolor czy układ sklepu wpływają na decyzje zakupowe. Jak konkretne słowa – takie jak „ograniczona dostępność” czy „ekskluzywna oferta” – mogą zwiększyć chęć zakupu.

Zobacz cały artykuł?

Zaloguj się lub zarejestruj bezpłatnie, aby uzyskać więcej inspiracji

Logowanie


Jesteś nowy? Zarejestruj się teraz i załóż własne konto.
Zostań subskrybentem
  • - Projektowanie własnych kolekcji
  • - Otrzymuj magazyn 365
  • - Otrzymuj magazyn 365 (fizycznie lub cyfrowo!)

Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania

Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
Subskrybuj