Terug naar overzicht

''Konsumenci wybierają kwiaty sezonowe kierując się wyczuciem''

Każdego sezonu współpracujemy z inspirującymi przedsiębiorcami, którzy wyróżniają się sezonowymi kwiatami. Poznaj Marie-Louise de Bruin z Afscheid met Bloemen.


"Jak miło jest widzieć odzwierciedlenie pory roku w kwiatowych kompozycjach pogrzebowych. Dzięki temu pasują do nastroju, w jakim znajdują się ludzie"
Marie-Louise de Bruin
Kwiaciarnia i inicjator

"Dzięki kwiatom sezonowym w kompozycjach pogrzebowych można naprawdę wyróżnić się jako kwiaciarnia. Mamy do dyspozycji tak wiele pięknych kwiatów" - mówi Marie-Louise de Bruin z Afscheid met Bloemen.

"Konsumenci są bardziej wrażliwi na pory roku, niż mogłoby się wydawać" - mówi Marie-Louise de Bruin, kwiaciarka i inicjatorka Afscheid met Bloemen, krajowego partnerstwa 30 kwiaciarni koncentrujących się na sprzedaży wysokiej klasy kompozycji pogrzebowych. "Klienci mogą nie zdawać sobie z tego sprawy od razu, ale widzimy bardzo wyraźnie, że latem preferowane są inne aranżacje niż zimą. Na przykład motyw kwiatowy "Ogród" dobrze sprawdza się latem. Motyw "Bold" z dużymi różami w ciepłych odcieniach, owocami dzikiej róży, lampionami i jagodami, takimi jak Callicarpa i Celastrus, jest chętniej wybierany jesienią. Naprawdę widać, że klienci są wtedy w innym nastroju"

Twardy

"Oczywiście możemy dostosować prawie każdy element do pory roku. Na przykład zimą gałęzie magnolii można zastąpić hamamelisem. Każda aranżacja jest ostatecznie szyta na miarę. Kwiaciarnie, które z nami współpracują, idą o krok dalej niż ludzie są do tego przyzwyczajeni. Reagują na osobowość zmarłego, ale także patrzą na przykład na trumnę, na której zostaną umieszczone kwiaty. Na sklepowej, brązowej trumnie nie umieszcza się słodkiego serca z delikatnych kwiatów, ale szorstki, mocny element, na przykład z winorośli"

Kolorowo

Kwiaciarnie biorące udział w Afscheid met Bloemen mają swoją osobistą stronę na wspólnej witrynie internetowej, która działa również jako sklep internetowy. Posiadają również luksusową fotoksiążkę, która jest wykorzystywana jako punkt wyjścia do sprzedaży pogrzebowych kompozycji kwiatowych w sklepie. "Wiele się zmieniło w branży pogrzebowej" - zauważa Marie-Louise. "Ludzie stali się bardziej elokwentni i coraz częściej orientują się w Internecie. Następnie, zwłaszcza członkowie najbliższej rodziny lubią przychodzić do sklepu, ponieważ miło jest spojrzeć komuś w oczy podczas omawiania spersonalizowanej aranżacji. Jako florysta masz okazję pokazać w sklepie, że możliwe jest znacznie więcej niż standardowa kompozycja pogrzebowa, która wykorzystuje głównie kwiaty dostępne przez cały rok. W sezonie jest tak wiele pięknych kwiatów. To właśnie sprawia, że wyróżniasz się jako kwiaciarnia. Uderzające jest również to, że budżet jest często większy niż myśli wielu florystów. Pokaż, co jest możliwe; wtedy będzie z czego wybierać. Sami klienci nie będą tak szybko prosić o przykrycie trumny w atmosferze ogrodu. Jeśli pokażesz zdjęcie takiej kolorowej aranżacji z pięknymi sezonowymi kwiatami, klienci mogą się w niej zakochać"

Subskrybuj magazyn

Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?

Subskrybuj

Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania
Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
Subskrybuj