Fiorienne Westenberg jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży detalicznej i wie wszystko o tym, jak połączyć klienta ze sklepem.
„Postaraj się zebrać jak najwięcej danych od klienta. Jaki jest ich adres e-mail i kiedy mają urodziny? Umieść listę przy kasie, gdzie mogą zostawić te dane, a także wyraźnie poinformuj, że robiąc to, wyrażają zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie tych danych. W ramach podziękowania możesz podarować im małą wiązankę kwiatów. Możesz też wysyłać biuletyny i oferować zniżki, na przykład z okazji ich urodzin”.
„Zaprezentuj siebie i swoich pracowników swoim klientom. Nie tylko w mediach społecznościowych, ale także w sklepie z ładnymi zdjęciami. Otwierasz nowy sklep? W takim razie co tydzień przez sześć tygodni przygotuj ofertę kaskaderską, aby zaprezentować klientom swoje produkty”.
Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?
SubskrybujKampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.
Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .
Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania