Aymeric Chaouche (27) pracuje w Atelier Sören van Laer w Bornem. Jaka jest jego rada na zbudowanie silniejszej relacji z klientami?
„Tym, co nas wyróżnia, jest osobiste podejście. Na przykład przy dekorowaniu stołu zawsze szukamy indywidualnego rozwiązania. Odwiedzamy klienta, aby poznać jego otoczenie i zaproponować kompozycję dostosowaną do jego potrzeb. Jeśli kompozycja ma robić wrażenie, nie wystarczy po prostu umieścić świeże kwiaty w gąbce florystycznej. To podejście wymaga czasu i poświęcenia, ale klienci naprawdę to doceniają.”
Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?
SubskrybujKampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.
Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .