Terug naar overzicht

"Klient musi czuć się szczęśliwy"

Britt van der Prijt (24) prowadzi sklep Bloemenhof w Heemstede wraz z ojcem i siostrą Kirsten.

Sklep musi wyglądać na najwyższym poziomie
Britt van der Prijt
Kwiaciarnia

"Dbam o to, aby nasz sklep zawsze wyglądał na najwyższym poziomie. Woda musi być świeża, luźne kwiaty w wazonach muszą być zawsze odwrócone do przodu, a bukiety muszą być uzupełniane. Klient musi czuć się szczęśliwy, gdy wchodzi do sklepu. Zauważalny jest rosnący popyt na kwiaty jedwabne, które są obecnie prawdziwym trendem. To miły prezent, ale potajemnie wolę pracować ze świeżymi kwiatami. A potem najlepiej kreacje, które mogę wymyślić sama. Wtedy jestem najbardziej kreatywna"

Subskrybuj magazyn

Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?

Subskrybuj

Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania
Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
Subskrybuj