Terug naar overzicht

„Na trendy trzeba reagować w porę”

Michaela Haas prowadzi kwiaciarnię w jednej z najmodniejszych dzielnic Monachium. Wie, jak budować lojalność klientów.

„Przede wszystkim trzeba mieć zróżnicowaną ofertę i reagować na trendy odpowiednio wcześnie. Oprócz szerokiego wyboru regionalnych i sezonowych kwiatów zajmujemy się teraz także dekoracją imprez i uroczystości: indywidualne doradztwo na każdą okazję – od chrztów, przez wesela, aż po pogrzeby. Kluczowe jest dobre wyczucie potrzeb i emocji klientów.”

Subskrybuj magazyn

Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?

Subskrybuj

Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania

Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
Subskrybuj