Terug naar overzicht

"Nasz sklep to oaza spokoju"

Wim Markerink (61) prowadzi Bloemsierkunst Markerink w Zutphen wraz z żoną Diane (58) od 40 lat. Jak według niego można pozostać wyrazistym?

Wyróżnianie się

"Jako florysta nie możesz patrzeć wyłącznie na kwiaty; to nie wystarczy" - wyjaśnia Wim. "Musisz spojrzeć na cały obraz. Wszystko musi być odpowiednie. Nie tylko dekoracja, ale także światło i muzyka. Nasz sklep to także sklep koncepcyjny, w którym sprzedajemy na przykład doniczki od małych garncarzy, których nie można kupić nigdzie indziej. Czasami mamy też własne rzeczy zaprojektowane i wykonane. W ten sposób staramy się odróżniać od reszty"

Subskrybuj magazyn

Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?

Subskrybuj

Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania
Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
Subskrybuj