Terug naar overzicht

Rozpakuj z bukietem XXL

W tym magazynie lubimy pozwalać ludziom rozmawiać o prowadzeniu biznesu w branży kwiatowej. Tym razem Koen van Malderen, dyrektor KUFB, daje wskazówki, jak sprzedawać więcej, oferując bukiety w różnych kategoriach cenowych. Nie powinno zabraknąć bukietu XXL.

"Specjalna wiązanka kwiatów, najlepiej sezonowych: to jest to, po co ludzie przychodzą do kwiaciarni. Naprawdę musisz oferować wartość dodaną" - mówi Koen van Malderen, dyrektor KUFB, profesjonalnego stowarzyszenia florystów w Belgii. "Radzimy naszym członkom, aby na przykład tworzyli bardzo piękne witryny sklepowe. Naprawdę okazałe. Bukiet XXL bardzo dobrze do tego pasuje. Wtedy ludzie myślą: wow, to jest ładne. A potem automatycznie wchodzą do środka"

Podziel się swoją wiedzą

Bukiet XXL to coś więcej niż tylko przyciąganie wzroku. "Zobaczysz, że będziesz sprzedawać również bukiety XXL. Klienci mają określony budżet, ale jeśli zobaczą bardzo ładny bukiet za 60 euro, mogą zacząć mieć wątpliwości. Zadaniem kwiaciarni jest przekonanie klienta do większego bukietu, na przykład poprzez opowiedzenie mu o pielęgnacji i kwiatach. Pokaż tutaj swoje doświadczenie"

Jakie przedziały cenowe?

Nie każdy klient wybierze bukiet XXL. "Ważne jest, aby oferować wybór. W sklepie można pokazać różne bukiety wywodzące się z bukietu XXL, na przykład w dwóch lub trzech kategoriach cenowych. Wybór przedziałów cenowych zależy od klientów. Jeśli klienci mają coś do wydania, nie umieszczaj bukietów za 10 euro, ale na przykład za 25, 30 i 35 euro"

Z wazonem

Nie stawiaj pięknych bukietów w wiadrach na ziemi.... "Wtedy tak naprawdę sprzedajesz tylko kwiaty. Jeśli prezentujesz kwiaty w ładnych wazonach, klienci są bardziej skłonni zabrać wazon ze sobą. Wybierz więc wazony, które pasują do bukietów pod względem przedziału cenowego, więc do droższej wiązanki również droższy wazon. Uwzględnij też wazon w swojej opowieści: z tym wazonem stanowi piękną całość"

Bądź na bieżąco

Ostatnia rada od Koena: "Upewnij się, że jesteś na bieżąco: odwiedzaj wydarzenia, bierz udział w warsztatach i odkrywaj nowe trendy. Dzięki temu twój zawód będzie bardziej interesujący. Możesz być dumny ze swojej pracy!" KUFB wspiera florystów w całej Belgii: w zakresie kreatywności współpracują z hurtowniami, w których odbywają się warsztaty. Ofertę można znaleźć na stronie www.kufb.be.

Subskrybuj magazyn

Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?

Subskrybuj

Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania
Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
Subskrybuj