Terug naar overzicht

Marzycielskie kwiatowe chmury

Fred van der Hoeven jest Business Initiator Retail Services w Royal FloraHolland. Patrick van den Bos jest konsultantem ds. usług detalicznych w Royal FloraHolland. Dzielą się oni 3 wskazówkami, jak wdrożyć trend Gentle Paradox w swoim sklepie.

    1. Wspaniałą rzeczą w nowym trendzie jest to, że możesz zakomunikować coś nowego w swoim sklepie, ale także na kanałach mediów społecznościowych. Opowiedz historię stojącą za trendem i pochwal się swoimi kreacjami, aby przedstawić je klientom.

    2. Oprócz dużych, marzycielskich kompozycji kwiatowych, możesz także spróbować innych rzeczy. Zamiast wazonu użyj oazy, płaskiego naczynia lub małych wazonów z luźnymi kwiatami.

    3. Zarezerwuj stałe miejsce w swoim sklepie na tę nową kolekcję, aby przyzwyczaić klientów do tego trendu.

    Subskrybuj magazyn

    Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?

    Subskrybuj

    Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

    Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

    Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania
    Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
    Subskrybuj