Chloë Robinson pracuje w małej kwiaciarni w Altrincham, niedaleko Manchesteru w Anglii. Ma wielu stałych klientów.
„Zrobiliśmy kiedyś dużą wiszącą instalację na RHS Tatton Park Flower Show – to duże wydarzenie w Cheshire. Dodaliśmy zabawny akcent, tworząc z niej jadalną kompozycję: połączyliśmy różne odmiany czosnków i ziół z warzywami i kwiatami roślin jadalnych. Użyliśmy karczochów, bakłażanów, a nawet fasoli borlotti! Było to świetne doświadczenie i pokaz tego, jak kreatywna potrafi być florystyka.”
Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?
SubskrybujKampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.
Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .