Wim Markerink (61) prowadzi Bloemsierkunst Markerink w Zutphen wraz z żoną Diane (58) od 40 lat. Jak według niego można pozostać wyrazistym?
Wyróżnianie się
"Jako florysta nie możesz patrzeć wyłącznie na kwiaty; to nie wystarczy" - wyjaśnia Wim. "Musisz spojrzeć na cały obraz. Wszystko musi być odpowiednie. Nie tylko dekoracja, ale także światło i muzyka. Nasz sklep to także sklep koncepcyjny, w którym sprzedajemy na przykład doniczki od małych garncarzy, których nie można kupić nigdzie indziej. Czasami mamy też własne rzeczy zaprojektowane i wykonane. W ten sposób staramy się odróżniać od reszty"
Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?
SubskrybujKampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.
Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .
Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania