Kwiaciarka Eline van Bloemendaal założyła własną kwiaciarnię w Zwartebroek w wieku 19 lat. Podaje kilka wskazówek, jak utrzymać lojalność klientów.
„Wyzwaniem jest dotarcie do młodszych osób, które mogą nie być przyzwyczajone do regularnego wydawania pieniędzy na kwiaty. Kiedy otwarto tutaj nową dzielnicę, postawiliśmy duże hortensje na drzwiach wszystkich nowo wybudowanych domów, wraz z kartką z naszego sklepu. Był to prezent powitalny, który dobrze się przyjął i natychmiast nawiązał kontakt z nową grupą docelową”.
„Trzeba uważnie patrzeć i słuchać, czego chcą klienci. Dlatego niedawno zaczęliśmy oferować kwiaty w formie subskrypcji, które dostarczamy osobiście. Kwiaty są już ułożone w wazonie, a co dwa tygodnie przyjeżdżamy i wymieniamy wazon na nowy ze świeżym bukietem. Idealnie nadaje się dla zapracowanych osób, a także jako prezent dla kogoś”.
Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?
SubskrybujKampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.
Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .
Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania