Terug naar overzicht

"Dzięki bukietom 3D możesz coś zmienić

"Zamieniamy kwiaty i bukiety w rekonstrukcję 3D, fotorealistyczną kopię"

"Jeśli poczekasz, aż zrobią to twoi koledzy, będzie za późno"
Jan Verwoerd
Założyciel 360Factory

z powodu COVID cyfryzacja nabrała rozpędu. Kwiaty łatwiej sprzedaje się online, a podróże częściej zamienia się na spotkania online. Jako przedsiębiorca możesz to wykorzystać. Korzystając z AR (rozszerzonej rzeczywistości), możesz np. umieścić bukiet we własnym otoczeniu. Na Instagramie jest to sztuczka, ale używamy tej technologii również na przykład dla hodowców. Możemy stworzyć model 3D ich produktu, który hodowcy mogą z kolei wykorzystać podczas sprzedaży. Nasze rekonstrukcje 3D są idealne do wykorzystania w marketingu kwiaciarni. Można na przykład powiesić plakat w sklepie lub na przystanku autobusowym i wzbogacić go cyfrowo za pomocą kodu QR, aby bukiet ożył. Możesz też nałożyć film na plakat, aby pokazać, jak wiele pięknych produktów masz w danym sezonie. Wielu przedsiębiorców uważa, że media społecznościowe są szczególnie czasochłonne. Wiesz, że musisz coś z tym zrobić, ale jak? Niewiele kwiaciarni wciąż korzysta z Instagram Shopping. Jeśli pokażesz tam bukiet, który sparujesz z filtrem AR, masz zabawną interaktywną treść, która się wyróżnia. A jeśli przekonasz kogoś tą fajną treścią, przycisk zakupu jest tuż obok. W ten sposób naprawdę zmieniasz media społecznościowe w kanał sprzedaży, za pośrednictwem którego docierasz do nowej bazy klientów"

Subskrybuj magazyn

Chcesz być informowany o najnowszych wiadomościach, wydarzeniach i interesujących aktualizacjach?

Subskrybuj

Kampania "365 dni kwiatów" jest inicjatywą komitetu promocyjnego 365DaysOfFlowers. Jest to możliwe dzięki ponad 1800 hodowcom z 15 różnych krajów. Hodują oni ponad 150 różnych kwiatów, które są promowane przez cały rok w oparciu o daty dostępności Royal FloraHolland. Celem kampanii "365 dni kwiatów" jest wspólne rozwijanie możliwości sprzedaży dla kwiaciarni.

Współpracowa? Jesteśmy dostępni pod adresem hello@365daysofflowers.com .

Wyłączenie odpowiedzialności i warunki użytkowania
Subskrybuj kampanię 365 dni kwiatów i otrzymuj nasz magazyn za darmo.
Subskrybuj